تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاری سن ژرمن با چهار گل بارسلونا را درهم شکست

لیگ قهرمانان اروپا؛

پاری سن ژرمن که در سالهای 2013 و 2015 در مرحله یک چهارم پایانی توسط بارسلونا از این رقابتها حذف شده بود در خانه خود بسیار هجومی بازی کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما تیم فوتبال پاری سن ژرمن سه شنبه در دور رفت از مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه پرگل چهار بر صفر مهمان خود تیم قدرتمند بارسلونای اسپانیا را درهم شکست.    

در این دیدار آنخل دی ماریا مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن که پس از پایان تعطیلات زمستانی به اوج آمادگی رسیده است در دقایق 18 و 55 ، یولیان دراکسلر آلمانی در دقیقه 40 و ادینسون ­کاوانی اروگوئه ای در دقیقه 72 گلهای پاری سن ژرمن را به ثمر رساندند.   

پاری سن ژرمن که در سالهای 2013 و 2015 در مرحله یک چهارم پایانی توسط بارسلونا از این رقابتها حذف شده بود در خانه خود بسیار هجومی بازی کرد و خود را در وضعیت مناسبی برای بازی برگشت که هشتم مارس آینده در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شود قرار داد.   

بارسلونا که پنج بار عنوان قهرمانی در این رقابتها را به دست آورده است پس از رقابتهای سال 2007-2006 که در مرحله یک هشتم پایانی توسط لیورپول حذف شد ، تاکنون در این مرحله از رقابتها کنار نرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاری سن ژرمن با چهار گل بارسلونا را درهم شکست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..