تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروهای مردمی انقلابی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی شکوفا می شوند

حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: استعداد هایی که در نیروهای مردمی انقلابی موجود است در این گونه نمایشگاه ها می تواند شکوفا شود.

به گزارش مشرق،حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، گفت: در ضرورت برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی جای بحث وجود ندارد. در این نمایشگاه نیروهای انقلابی و مردمی در كنار هم قرار گرفته و همگرایی زیادی انجام می دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، خاطر نشان كرد: مجموعه های شركت كننده در چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی می توانند با ارائه تولیدات یكساله، تبادل اطلاعات و تجریبات، نهایت استفاده را از این فضا ببرند. علاوه بر این كه مجموعه های انقلابی محصولات خود را به معرض عموم قرار می دهند، یك همگرایی مطلوبی را می توانند بین یكدیگر ایجاد كند.

وی با اشاره به پیشرفت نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، گفت: نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی نسبت به سال های گذشته هم از نظر كمی و هم از نظر كیفی رشد خوبی داشته است. تنوع در ارائه محصولات به ویژه محصولاتی كه نیاز بود در طول یك سال اخیر به آن پرداخته شود، از نكات بارز این نمایشگاه است.

حجت الاسلام شرفخانی افزود: استعداد هایی كه در نیروهای مردمی انقلابی موجود  است در این گونه نمایشگاه ها می تواند شكوفا شود. جوانانی كه با انگیزه دینی دست به انجام فعالیتی زده اند، شاه بیت اصلی نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان خاطر نشان كرد: ما باید از این ظرفیت ها برای بهتر برگزار شدن نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی استفاده كنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروهای مردمی انقلابی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی شکوفا می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..