تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الزهار: حماس باید روابط خود را با سوریه از سرگیرد/هیچ تغییری در سیاست‌های حماس صورت نگرفته

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محمود الزهار از مقامات بلندپایه جنبش حماس بر ضرورت از سرگیری روابط این جنبش با سوریه تاکید کرد.

وی در گفتگو با شبکه خبری المیادین اظهار داشت که انتخابات داخلی این جنبش، تغییری در مواضع یا سیاسات آن در زمینه مواجهه با اسرائیل ایجاد نخواهد کرد.

الزهار در بخش دیگری از این گفتگو که روز چهارشنبه پخش می‌شود از تماس‌های جنبش متبوعش با قاهره برای عبور هیئت این جنبش از گذرگاه رفح به منظور مشارکت در کنفراس حمایت از فلسطین در ایران خبر داد.

این رهبر حماس گفت: مصر هیچ وعده‌ای در این خصوص به ما نداده و ما نمی‌دانیم که به هیئت ما اجازه خروج از گذرگاه رفح داده می‌شود یا خیر.

الزهار در ادامه افزود: انتخابات داخلی حماس در غزه به پایان رسید، اما انتخابات رهبران حماس در خارج نیازمند مقدماتی است و نتایج آن در زمان خود اعلام می‌شود.

وی گفت: با انتخاب یحیی السنوار به سمت مسئول حماس در غزه، هیچ تغییری در سیاست یا مواضع حماس صورت نمی‌گیرد و آنچه رخ داده عبارت است از تغییر مسئولیت‌ها و ماموریت‌ها.

این عضو بلندپایه حماس اظهارات مطرح شده درباره وقوع کودتا یا درگیری در جنبش حماس را رد کرد و گفت: باید بین واقعیت‌ها و آرزوهای اسرائیل که می‌خواهد چنین جلوه دهد که حماس ارگانی نظامی است که بر یک حکومت غیر نظامی تسلط دارد، فرق قائل شد.

روابطمان را با سوریه و کشورهای دیگر از سر می‌گیریم

الزهار در پاسخ به این سؤال که آیا رهبران جدید جنبش حماس دیدگاه مختلفی درباره حوادث منطقه و یا روابط با کشورهای همسایه دارند، گفت: حماس باید روابط خود را با همه کشورهایی که طوفان جهان عرب آن‌ها را در نوردیده است از جمله سوریه و سایر کشورهای عربی که ویران شده‌اند بعد از بازگشت ثبات به این کشورها از سرگیرد.

این عضو بلندپایه حماس درباره سفر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن گفت: ما به اظهارات و موضع‌گیری‌هایی که صورت می‌گیرد توجه نمی‌کنیم و این اظهارات بر مواضع مقاومت تاثیر نمی‌گذارد.

برای مقاومت تا زمانی که هدفش آزادسازی همه سرزمین‌های فلسطین باشد، انتقال سفارت آمریکا به کرانه باختری یا قدس اشغالی فرقی نمی‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الزهار: حماس باید روابط خود را با سوریه از سرگیرد/هیچ تغییری در سیاست‌های حماس صورت نگرفته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..