تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت درباره اجرای بندهای 24 گانه اقتصاد مقاومتی به مجلس گزارش دهد

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به سپری شدن یک سال از ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: وکلای ملت انتظار دارند دولت درباره اقدامات و عملکردش در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گزارش دهد.

وی با اشاره به بند یک سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبنی بر تامین شرایط و فعال‌سازی کلیه امکانات برای کار‌آفرینی، افزود: دولت باید در مورد  اقدامات و جهت‌گیری‌ها‌یش و میزان آن در جهت ایجاد اشتغال توضیح دهد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با بیان اینکه دولت درباره علت خام‌فروشی نفت به نمایندگان مجلس گزارش دهد، گفت: در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی بر کاهش خام‌فروشی نفت تاکید شده است.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به اینکه طبق بند 4 سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، هدفمندی یارانه‌ها باید در جهت افزایش تولید باشد،  تصریح کرد: همچنین دولت درباره درآمدهای حاصل از هدفمندی یارانه‌ها در راستای افزایش تولید و ایجاد اشتغال باید توضیح دهد.

وی با اشاره به بند 19 سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: در این بند بر شفاف‌سازی اقتصادی تاکید شده، بنابراین ضرورت دارد دولت به شکل کمی گزارش دهد که پس از گذشت یک سال چه اقداماتی در راستای شفاف‌سازی اقتصادی انجام داده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در پایان خواستار آن شد که دولت و وزرا درباره اقداماتی که در راستای اجرای بندهای 24 گانه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انجام داده‌اند، به وکلای ملت گزارش دهند.

انتهای‌ پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت درباره اجرای بندهای 24 گانه اقتصاد مقاومتی به مجلس گزارش دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..