تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت زیبای نوید محمدزاده و کارگردان فیلم لانتوری برای قربانیان اسید پاشی

نوید محمدزاده در پست جدید اینستاگرام خود درباره تاسیس انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشى با پیشنهاد و سرمایه اولیه اهدایى فیلم «لانتورى» نوشت.

انجمن حمایت از قربانیان اسدی پاشی به همت عوامل فیلم لانتوری

نوید محمد زاده در صفحه شخصی خود درباره تاسیس انجمن حمایت از قربانیان اسید پاشی نوشت:

"انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشى با حضور جمعی از جراحان پلاستیک و قربانیان اسیدپاشى و فعالان اجتماعى در حال ثبت و راه اندازی است. "

دکتر سید کمال فروتن فوق تخصص جراحى پلاستیک وعضو هیات موسس این انجمن که خود از بانیان تاسیس انجمن جراحان پلاستیک ایران هم هست. ضمن تائید این خبر در گفت و گو یی گفت:
لزوم حمایت از قربانیان اسیدپاشى همیشه احساس مى شد تا اینکه به پیشنهاد سازندگان فیلم «لانتورى» تصمیم به ثبت و راه اندازی انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشى گرفتیم . نیمی از مراحل ثبت این انجمن طی شده و هم اکنون در حال پی گیری برای ثبت نهایی آن هستیم. با شکل گیری این انجمن که قادر است قربانیان، جراحان برجسته سوختگى و پلاستیک و خیران را گرد هم آورد، این افراد می‌توانند دوباره به زندگی امیدوار شوند ؛سوختگی با اسید تا پایان عمر فرد را درگیر ضایعه می‌کند و بهبودی در کار نیست بنابراین حمایت از قربانیان مهمترین کمکی است که جامعه می تواند به این افراد بکند.

رئیس سابق انجمن جراحان پلاستیک که خود پرشک معالج تعدادی از قربانیان اسید پاشی بوده درباره نحوه فعالیت این انجمن ادامه داد:
فعالیت این انجمن بدون حمایت هاى مردمی، خیران و علاقه مندان کمک به این افراد امکان پذیر نیست. سرمایه اولیه این انجمن نیز توسط آقاى رضا درمیشیان، کارگردان فیلم لانتوری تامین شده و درآمد حاصل از سه روز فروش فیلم لانتورى و همچنین نمایشگاه عکس لانتورى به نفع قربانیان اسیدپاشى به شماره حساب ۵۷۹۴۳۵۷۷/۴۳ بانک ملت /شعبه ولیعصر نبش بهشتى که حساب موقت انجمن قربانیان اسیدپاشى محسوب می شود، واریز شده است.

جراح بیمارستان هاى حضرت فاطمه، آذر و محب در پایان گفت :
درهاى این انجمن به روى تمامى خیرین ،پزشکان، قربانیان اسیدپاشى و.. باز است و همه خیران می توانند جهت حمایت از قربانیان اسیدپاشى و عضویت در این انجمن با شماره ۰۹۳۰۴۶۹۰۸۳۳ و ایمیل Victimsofacid@Gmail.comتماس تماس حاصل کنند.

پیش از این رضا درمیشیان نویسنده ، کارگردان و تهیه کننده (( لانتورى )) اعلام کرده بود درآمد حاصل از سه روز نمایش این فیلم در سینماهاى سراسر کشور را به قربانیان اسیدپاشى اختصاص داده تا به عنوان اولین قدم براى تاسیس انجمنی مستقل برای حمایت از قربانیان اسیدپاشى هزینه شود.

طراح لوگو این انجمن اثر اردشیر رستمى است.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت زیبای نوید محمدزاده و کارگردان فیلم لانتوری برای قربانیان اسید پاشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..