تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران سامانه موشکی s400 را هنوز خریداری نکرده است

به گزارش افکارنیوز،

اردشیر نوریان رئیس کمیته دفاعی مجلس درباره اظهارات برخی از مقامات کشورهای غربی از جمله آمریکا پیرامون توان موشکی کشورمان اظهار کرد: این موضوع توسط مقامات کشورمان به صورت رسمی پاسخ داده شد و باید بگویم موضع ما در این باره لایتغییر است.

 

وی افزود: ما در مورد توان موشکی مان با هیچ کشوری مذاکره نمی کنیم و معتقدیم بهترین کار در شرایط فعلی حفظ اقتدار دفاعی و امنیتی کشور است و ما باید در جهت تقویت ظرفیت های دفاعی و هوایی خود که مصداق آن توان موشکی است وارد عمل شویم.

 

رئیس کمیته دفاعی مجلس تاکید کرد: در مورد امنیت،‌ دفاع و تمامیت ارضی و سرزمینی هیچ کشوری حاضر به مذاکره نیست و ما هم از این قاعده مستثنا نیستیم.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: ایران باید در شرایط فعلی ضمن رعایت هوشیاری و سنجش شرایط منطقه در جهت حفظ توانمندی و اقتدار امنیتی خود وارد عمل شود.

 

نوریان درباره خرید تجهیزات نظامی از طرف کشورمان از روسیه گفت: مراودات تسلیحاتی نظامی ما با روسیه طبق گذشته ادامه دارد و ما اقدامات لازم را در این راستا انجام می دهیم.

 

وی درباره اینکه آیا ایران سامانه موشکی s400 خریداری کرده است گفت: درباره این موضوع هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران سامانه موشکی s400 را هنوز خریداری نکرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..