تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چند راه کار ساده برای خداحافظی با استرس + اینفوگرافی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارشناسان در تعریف استرس به وجود هر گونه محرک داخلی یا خارجی که در انسان ایجاد تنش کند اشاره می کنند. عواملی که منجر به وارد شدن فشارهای روانی و احساسی بیش از تحمل فرد شده و توانایی تحمل فشارهای کوچک را از فرد سلب می کند.

اینفوگرافی زیر چند راه کار ساده برای مقابله با این عنصر مخرب را پیش پای شما قرار می دهد، عواملی مانند عبادت کردن، تکرار عبارات مثبت و انرژی بخش، قدم زدن و ... 

با بکار گیری این نکات ساده و قابل اجرا می توانید حتی الامکان بر شرایط استرس زا غلبه و محیط زندگیتان را آرام و قابل تحمل بسازید.

خداحافظی با استرس + اینفوگرافی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چند راه کار ساده برای خداحافظی با استرس + اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..