تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال دیده‌بان حقوق بشر از حذف عوارض سالانه برای آوارگان سوری در لبنان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه ، یک نهاد بین المللی مدافع حقوق بشر  از تصمیم دولت لبنان در مورد آوارگان سوری ابراز خرسندی کرد.

بر اساس این گزارش ، پس از آن که دولت لبنان از حذف مالیات سالانه 200 دلاری از آوارگان سوری بالای 15 سال خبر داد، سازمان دیده بان حقوق بشر اعلام کرد از این تصمیم استقبال می کند.

این نهاد غیر دولتی که مقر آن در نیویورک امریکا است، اقدام اخیر دولت لبنان را گامی مثبت در راستای کسب موقعیت قانونی سوری تباران در جامعه لبنان ارزیابی کرد.

هفته گذشته، اداره امنیت عمومی لبنان اعلام کرد آن دسته از آوارگان سوریه که پیش از سال 2015 نامشان در دفاتر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل به ثبت رسیده، می توانند از مجوز موقت رایگان در لبنان برخوردار شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال دیده‌بان حقوق بشر از حذف عوارض سالانه برای آوارگان سوری در لبنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..