تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفت و شنود/کله‌پاچه!

گفت: چه خبر؟!

گفتم: 24 نفر از نمایندگان فراکسیون امید یک طرح دو فوریتی ارائه کرده‌اند که بر اساس آن سؤال کردن در جلسات سخنرانی مسئولان ممنوع است و سؤال‌کننده از 6ماه تا 2 سال به زندان محکوم می‌شود!

گفت: برای این نمایندگان حامی دولت باید اسفند دود کنند که به خاطر این‌ همه هوشمندی دچار چشم‌زخم نشوند!

گفتم: ولی کارشان به دیکتاتوری شبیه‌تر است تا هوشمندی! در ماه‌های نزدیک به انتخابات می‌خواهند هیچ‌کس جرأت سؤال کردن درباره ناکامی‌های دولت، وعده‌های بر زمین‌ مانده و بلاهایی که بر سر ملت و مملکت آورده‌اند نشود.

گفت: ولی قرار بود به مشکلات مردم رسیدگی کنند و بر کارهای دولت نظارت کنند تا به درد دل مردم برسد، نه اینکه...

گفتم: از شخصی پرسیدند نظرت درباره علم و هنر و دانش چیست؟ و او که مشغول خوردن یک غذای چرب و چیلی بود، در حالی که با سر آستین لب و لوچه‌اش را پاک می‌کرد گفت؛ قربان!  شاعر می‌فرماید؛
علم و ادب و هنر به ما چه
قربون خوراک کله‌پاچه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفت و شنود/کله‌پاچه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..