تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد هدایت تیم ملی شیرجه قطر به سرمربی ایران

فدراسیون شنای قطر به سرمربی تیم ملی شیرجه ایران پیشنهاد مربیگری داده است.

به گزارش مشرق، رضا خیبری‌نژاد در خصوص زمان برگزار اردوهای تیم ملی شیرجه اظهار داشت: در حال حاضر شیرجه‌روهای کشورمان در شهرهای خودشان مشغول تمرین و به نوعی در اردوهای غیر متمرکز هستند. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است 15 فرودین مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شود.
 
وی ادامه داد: پس از برگزاری رقابت انتخابی تیم ملی، نفرات برتر به اردوی متمرکز دعوت می‌شوند و تا زمان اعزام به بازی‌های کشورهای اسلامی در اردو باقی خواهند ماند. براساس اعلام فدراسیون، قرار است با دو شیرجه‌رو به مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی شرکت کنیم که در اردوی تیم ملی دو ورزشکاری که شرایط و رکوردهای بهتری داشته باشند، راهی باکوی آذربایجان می‌شوند.
 
سرمربی تیم ملی شیرجه ایران گفت: با توجه به حضور کشورهای مالزی و مصر، پیش‌بینی می‌کنیم که سطح رقابت‌ها بالا باشد اما ما هم به دنبال کسب مدال و درخشش در این رقابت‌ها هستیم.
 
خیبری‌نژاد در خصوص پیشنهاد قطر، تصریح کرد: دو ماه پیش فدراسیون شنای قطر سابقه ورزشی و مربیگری‌‌ام را خواست که به آنها ارائه دادم. آنها به دنبال حضورم در کادر فنی تیم ملی شیرجه کشورشان هستند اما هنوز خبری از این موضوع نیست. 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد هدایت تیم ملی شیرجه قطر به سرمربی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..