تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم اخذ مجوز ۲۰ تا۳۰ هزار ردیف استخدام برای آموزش و پرورش/ بازنشستگی ۷۰ هزار فرهنگی تا سال آینده

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال ۹۶ باید ۲۰ تا ۳۰ هزار ردیف استخدام برای این وزارتخانه گرفته شود، گفت: امسال و سال آینده ۷۰ هزار فرهنگی، بازنشسته می‌شوند.

به گزارش «قدس آنلاین»،  علی زرافشان در گردهمایی معاونان آموزش متوسطه ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور اظهار داشت: امسال و سال آینده ۷۰ هزار نیرو بازنشسته می شوند که نزدیک به ۵۰ هزار نفر از آنان مرد هستند و این یک بحران جنسیتی در نیروی انسانی است.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه باید ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش با جدیت دنبال شود، تصریح کرد: اکثر معلمان باسابقه در دوره دوم متوسطه هستند که پس از بازنشستگی آنها، یک بحران در این دوره خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: اگر این موضوع در دولت مطرح و شدت این بحران بیان نشود ما با توجه به ورودی کم نیروی انسانی در آموزش و پرورش با کمبود نیروی انسانی طی سال‌های آینده مواجه خواهیم شد.

زرافشان با تأکید بر اینکه سال ۹۶ باید ۲۰ تا ۳۰ هزار ردیف استخدام گرفته شود، افزود: طی سه سال گذشته اعلام کردیم که نیروی انسانی، فضای آموزشی و تجهیزات تا ۵ سال آینده دچار بحران می‌شود که باید این بحران حل و منابع آن تأمین شود.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش به باسواد شدن افراد زندانی اشاره کرد و ادامه داد: باید اطلاعات فرزندان زندانیان از سازمان امور زندان‌ها دریافت شود تا بتوانیم آنها را به مدرسه آورده و به آنها خدمات ارائه دهیم.

زرافشان به انتقال هدایت تحصیلی به دوره اول متوسطه اشاره کرد و افزود: امسال جابه‌جایی یک میلیون دانش‌آموز از دوره اول متوسطه به دوره دوم را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه چالش‌های سال گذشته هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برطرف شده است، ادامه داد: امیدواریم دستورالعمل این موضوع به استان‌ها ارسال شود و سالی آرام در بحث هدایت تحصیلی دانش‌آموزان داشته باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم اخذ مجوز ۲۰ تا۳۰ هزار ردیف استخدام برای آموزش و پرورش/ بازنشستگی ۷۰ هزار فرهنگی تا سال آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..