تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تایم لپس زیبایی از فراز شهر مینسک در بلاروس [تماشا کنید]

به احتمال زیاد تاکنون ویدئوهای تایم لپس متعددی را تماشا کرده اید اما آیا تا به حال در مورد «دِرون لپس» چیزی شنیده اید؟ حتما پاسخ می دهید خیر. ما هم همانند شما با این واژه رو به رو نشده بودیم تا اینکه ویدئوی زیر را دیدیم که با استفاده از پهپاد، از فراز شهر مینسک، واقع در کشور بلاروس ضبط شده و از تکنیک تایپ لپس در آن استفاده شده است.

ویدئوی یاد شده توسط هنرمند روسی به نام «آرتم پریادکو» گرفته شده و همان طور که خودتان مشاهده خواهید کرد، از درون برای پرواز دادن دوربین و ضبط فیلم بهره گرفته است.

شاید ایده این کار کاملا تکراری به نظر برسد اما نتیجه این فیلم برداری بسیار عالی و فوق العاده بوده و چشم اندازهایی از پایتخت بلاروس را به تصویر کشیده که تاکنون ندیده اید.

شما در طول این ویدئوی دو دقیقه ای شاهد تغییرات آب و هوایی و فصول مختلف در این منطقه خواهید بود. هنرمند یاد شده برای ضبط این ویدئو از دو پهپاد DJI Phantom 4 و DJI Phantom 4 Pro+ استفاده کرده است.

از شما دعوت می کنیم برای تماشای این صحنه های جالب ویدئوی زیر را تماشا کنید. اگر علاقه مند به دنبال کردن آثار این هنرمند هستید نیز می توانید وی را در صفحه اینستاگرامش فالو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تایم لپس زیبایی از فراز شهر مینسک در بلاروس [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..