تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرکل مدیریت بحران خوزستان شبانه تغییر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، این روزها اعتراض و گله مندی مردم خوزستان از بحران های ریز و درشت ایجاد شده به اوج رسیده است و اغلب آنها مسئولان را در بروز این حوادث مقصر می دانند.

این در حالی است که استاندار خوزستان علاج کار این بحران ها را در تغییر مدیرکل مدیریت بحران خوزستان دیده است به همین دلیل شبانه دست به کار شد و هاشم بالدی را از این سمت تغییر داد.

بر همین اساس غلامرضا شریعتی با صدور حکمی حکمی، کیامرث حاجی زاده را به عنوان سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان منصوب کرد.

حاجی زاده هم اکنون مسئول رسیدگی به مرکز رسیدگی به درخواست های مردمی (سامد) استانداری خوزستان است و در حکم استاندار اشاره ای نشده که وی با حفظ سمت به مدیریت بحران استانداری کوچ کرده است با خیر؟

باید دید مشکل بی تدبیری های رخ داده در مواقع بحرانی در خوزستان با جابه جایی اشخاص حل می شود یا مشکل در ساختار است؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرکل مدیریت بحران خوزستان شبانه تغییر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..