تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ژنرال‌های ۱۳ ساله» به شهرک دفاع مقدس رسیدند

«ژنرال‌های ۱۳ ساله» به شهرک دفاع مقدس رسیدند

فرهنگ > دفاع مقدس - مرحله پایانی فیلمبرداری مستند «ژنرال‌های ۱۳ ساله» به کارگردانی محمد جعفری که با محوریت دیروز و امروز نوجوانان رزمنده‌ دوران دفاع مقدس، در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید می‌شود، در شهرک دفاع مقدس به انجام می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلمبرداری این فیلم مستند که در چند مرحله، از اوایل تابستان امسال در استان‌های خوزستان، لرستان، اصفهان، کرمان، یزد و البرز آغاز و پیگیری شده بود، هم‌اینک به شهرک دفاع مقدس رسیده است و گروه تولید مهیای آخرین مراحل فیلمبرداری این پروژه تا پایان سال جاری هستند.

مستند «ژنرال‌های ۱۳ ساله» نگاهی دارد به نوجوانان رزمنده‌ دیروز که گروهی از آنان با حضور در جبهه‌ها شهید شدند و عده‌ای دیگر که این روزها در میانسالی، روزگار می‌گذرانند.

عوامل تولید این فیلم مستند عبارتند از محمد جعفری (تهیه کننده، طرح، پژوهش، تدوین و کارگردانی) هادی امامی (تصویربردار)، سلیم قاسمی (صدابردار) و آذر مهرابی (مدیر تولید).

محمد جعفری از منتقدان و فیلمسازان باسابقه‌ سینمای مستند ایران است که ساخت آثاری چون «کارنامه بنیاد کندی»، «آسمان رستم‌آباد ابری است»، «کریستین»، «لاله و لادن»، «صورت‌های رنگ‌پریده» و... را در کارنامه دارد.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ژنرال‌های ۱۳ ساله» به شهرک دفاع مقدس رسیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..