تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شخصیت لُمپن‌ احسان کرمی در کمپ پناه‌جویان «مانوس»/ عکس

شخصیت لُمپن‌ احسان کرمی در کمپ پناه‌جویان «مانوس»/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پناه‌جویانی که می‌خواستند از ایران به استرالیا بروند از  سال 2013 به بعد به جای اسکان در استرالیا ، در کمپ مانوس گیر افتاده اند.  

لیلا حکمت‌نیا و کیوان سررشته براساس این اتفاق حقیقی و به واسطه درگیر بودن تعداد بسیاری از ایرانیان با آن، متنی مستند نوشته‌اند که این روزها توسط نازنین سهامی‌زاده در سالن قشقایی روی صحنه رفته است.

ایفای نقش پناه‌جویان گیر افتاده در مانوس بر عهده احسان بیات‌فر، ابراهیم عزیزی، السا فیروزآذر، احسان کرمی، صبا گرگین‌پور، حمیدرضا محمدی، نسرین نکیسا و نرگس نیک‌سیرت است.

هر کدام از این پناه‌جویان ویژگی‌هایی مختص به خود دارند و احسان کرمی لاتی است که لمپن‌بازی‌هایش اوضاع کمپ را بغرنج‌تر می‌کند.

نمایش «مانوس» تازه‌ترین اثر نازنین سهامی‌زاده تا پایان اسفند  95 هر شب ساعت 20 در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شخصیت لُمپن‌ احسان کرمی در کمپ پناه‌جویان «مانوس»/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..