تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طیب نیا:اقتصاد کشور بعد از امضای برجام دگرگون شد

ساعت 24- وزیرامور اقتصادی و دارایی با اشاره به رفت و آمد نمایندگان کشورهای مختلف به ایران، گفت: روابط اقتصادی کشور بعد از امضای برجام دگرگون شد و دیگر شاهد محدودیت های گذشته نخواهیم بود.

 علی طیب‌نیا روز سه شنبه در حاشیه بازدید از گمرک بندر شهید رجایی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پیش از روی کار آمدن دولت یازدهم، نرخ تورم در کشور 40 درصد بود و از همین رو مبارزه با تورم یکی از اصلی ترین برنامه‌های دولت از ابتدا تاکنون بوده و موفقیت هایی در این زمینه حاصل شده است.

وی ادامه داد: رسیدن به نرخ تورم تک رقمی اتفاق قابل توجهی بود، زیرا ما توانستیم از رشد اقتصادی منفی به رشد اقتصادی 7.4 درصد برسیم و این به معنای خروج از رکود است.


طیب نیا تاکید کرد: البته خروج از رکود به معنای بازگشت به سطح سابق تولید نیست و این پروسه زمان بر است.


وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به توفیقات دولت در خروج اقتصاد کشور از رکود، این امر را گام بزرگی در راستای تحقق سیاست های نظام در خصوص اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.


وی خاطرنشان کرد: امیدواریم توانسته باشیم با بها دادن به تولید داخلی و تسهیل واردات مواد اولیه، ضمن مبارزه با رکود در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام های محکمی برداریم.


دیدار و گفت و گو با آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان و مقامات استانی از جمله برنامه های سفر 2 روزه وزیر امور اقتصاد و دارایی در سفر به هرمزگان است .


وی در این سفر همچنین با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران استان هرمزگان نیز دیدار و گفتگو می کند و در جلسه شورای اداری این استان شرکت خواهد کرد.


طیب نیا طی این سفر از اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان هرمزگان بازدید خواهد کرد.

ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طیب نیا:اقتصاد کشور بعد از امضای برجام دگرگون شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..