تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین شناور تحقیقاتی اقیانوس پیمای ایران افتتاح شد

شناور” کاوشگر خلیج فارس”به عنوان اولین شناور تحقیقاتی اقیانوس پیمای ایران با حضور محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بندرعباس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، این شناور توسط پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی احداث شده و با بهره برداری از آن، کشور ما برای نخستین بار توانایی تحقیقات در آب های عمیق اقیانوسی را به دست آورده است.

محمد فرهادی ،وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم افتتاح این شناور، گفت: کاوشگر خلیج فارس در زمینه تحقیقات دریایی و علوم اقیانوسی و عرصه هایی همچون زیست شناسی دریا و ژئوفیزیک دریا فعال خواهد بود.

وی افزود: این شناور از تجهیزات پیشرفته و آزمایشگاه های کاملی برخوردار است که می تواند در زمینه های مرتبط با صنایع دریایی، شیلاتی و وضعیت زمین دریا کارهای تحقیقاتی کلان انجام دهد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه وزارت علوم برنامه هایی در زمینه پروژه های علمی دریایی و اقیانوسی را مدنظر دارد، تصریح کرد: در این زمینه ها هم برنامه های آموزشی و هم تحقیقاتی را اجرا خواهیم کرد.

فرهادی خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت ها و رشته های آموزشی مرتبط با دریا نیز از دیگر برنامه های وزارت علوم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین شناور تحقیقاتی اقیانوس پیمای ایران افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..