تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نویسنده برنده جایزه ادبی نوبل خواستار همبستگی جهانی علیه ترامپ شد

نویسنده برنده جایزه ادبی نوبل، در گفتگو با خبرنگاران در مادرید از مردم جهان خواست تا در برابر ترامپ بایستند.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛نویسنده برنده جایزه ادبی نوبل، در گفتگو با خبرنگاران در مادرید از مردم جهان خواست تا در برابر ترامپ بایستند.



نویسنده برنده جایزه ادبی نوبل، در گفتگو با خبرنگاران در مادرید از مردم جهان خواست تا در برابر ترامپ بایستند.

 ماریو بارگاس یوسا نویسنده برجسته پرویی و برنده جایزه ادبی نوبل در گفتگو با خبرنگاران در مادرید خواستار همبستگی با جامعه اسپانیایی زبان در ایالات متحده شد و گفت: باید از مکزیک که با توهین رییس جمهوری آمریکا روبه رو شده دفاع کرد.

وی ادامه داد: همه ما اسپانیایی زبان‌ها باید نه تنها با آمریکای لاتینی‌های آمریکا که با همه کشورهایی که با توهین ترامپ روبه رو شدند همبستگی داشته باشیم.

وی افزود: جامعه اسپانیایی زبانان در آمریکا با وضعیت دشواری روبه رو شده‌اند و از ژانویه که دونالد ترامپ مسئولیت را برعهده گرفته این وضعیت مشهود است.

وی گفت اسپانیایی زبان‌ها در آمریکا دارای ریشه‌های عمیق هستند و حداقل ۵۰ میلیون اسپانیایی زبان در این کشور زندگی می‌کنند که باید به فکر دفاع از حقوق خودشان و زبان‌شان باشند زیرا زبان یک هدیه است و آنها دلشان نمی‌خواهد تا این هدیه را با زبان انگلیسی جایگزین کنند.

یوسا پیش از این ترامپ را دلقک و عوام فریب خوانده بود.

ساخت دیواری در مرز مکزیک و آمریکا از مسایلی است که ترامپ هنوز بر آن تاکید دارد.

منبع:مهر





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نویسنده برنده جایزه ادبی نوبل خواستار همبستگی جهانی علیه ترامپ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..