تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبیین ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است

گروه معارف: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: امروز تبیین ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) و معرفی الگوهای رفتاری و اخلاقی ایشان برای زنان جامعه اسلامی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری ببن‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری امروز 26بهمن در جمع خبرنگارانضمن عرض تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ایام  شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) به عنوان یک نماد و الگو برای شناخت شخصیت یک زن مسلمان است و تمام عمر پر برکت حضرت صدیقه طاهره(س) در دفاع از امامت و ولایت سپری شد.

وی در ادامه از شخصیت زن به عنوان یک شخصیت انسان‌ساز  و تاثیرگذار در جامعه اسلامی یاد کرد و افزود : اسلام جایگاه ویژه ای برای زن و شخصیت اثرگذار آن قائل شده است که در دنیای اسلام وجود حضرت زهرا (س) و برخی شخصیت های این قشر به عنوان الگوه و اسوه معرفی شده‌اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با قرائت سوره کوثر و پرداختن به برخی زوایای پیدا و پنهان ویژگی های منحصر به فرد حضرت زهرا(س) تصریح کرد: وجود ارزشمند صدیقه طاهره(س) به عنوان همسر در زندگی امیر المومنین(ع) و تربیت فرزندانی چون زینب کبری(س) و امام حسن مجتبی(ع) و سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)نشان از اهمیت جایگاه این بزرگ بانوی اسلام در  فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی در عصر خود را دارد.

این محقق و پژوهشگر برجسته علوم دینی اظهار کرد: حضرت زهرا(س) در مکتب رسول‌الله(ص) درس عشق، محبت، وفاداری، صبر، دفاع از ولایت و رهبری را فرا گرفت و در این راستا تا آخرین لحظه زندگی خویش از همسر خویش دفاع کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ضمن اشاره به اهمیت سبک زندگی فاطمی در جامعه اسلامی و تبیین منش‌ها و روش‌های حضرت زهرا(س) در خانواده و جامعه بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی دنیای استکبار و غرب در جهت معرفی الگوهای مبتذل برای زن و دختر مسلمان، امروز  تبیین ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) و معرفی الگوهای رفتاری و اخلاقی ایشان برای زنان جامعه اسلامی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم فاطمیه و با تاکید بر پرداختن به ابعاد شخصیتی آن حضرت در این ایام اظهار کرد: فاطمیه مولفه هویت اصلی تشیع است و پیروی از اندیشه های فاطمی ما را در مسیر تکامل و تعالی قرار می‌دهد.

وی امامت را نقطه اتصال به نبوت دانست و  افزود: از بارزترین و مهم‌ترین ویژگی این بانوی بزرگ اسلام دفاع از حریم ولایت است و این ویژگی حضرت زهرا(س) باید برای همه ما الگو قرار گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبیین ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..