تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رزمایش آمریکا در جنگل‌های تایلند

به نوشته «خبرگزاری فرانسه» این رزمایش به عنوان بزرگترین تمرین‌ رزمی آمریکا در آسیا، شامل عملیات‌های طاقت‌فرسا و گاهی وحشتناک در جنگل‌های تایلند است.

رزمایش‌ سالیانه کبرا گلد که از سال 1980 میلادی به میزبانی آمریکا یا تایلند برگزار شده شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌های دشوار چون بقا در جنگل و زندگی در شرایط سخت است و در جریان آن تفنگداران نیروی دریایی آمریکا با نوشیدن خون مار به چالش کشیده می‌شوند.

«ملیسا سویینی» سخنگوی سفارت آمریکا در تایلند به خبرگزاری فرانسه گفت که کشورش مشتاق از سرگیری همکاری کامل با شرکای تایلندی است. آمریکا برخی کمک‌های نظامی به این کشور را به بهانه بازگشت دموکراسی به تایلند به تاخیر انداخته است.

سخنگوی سفارت آمریکا افزود که این رزمایش بر کمک‌های بشر دوستانه و امدادی رسانی تمرکز دارد.

این منبع خبری در خاتمه نوشت: «چین و هند نیز قصد برگزاری رزمایش مشترک در همین زمینه را دارند و قرار است بیش از ده‌ها کشور نمایندگان خود را به عنوان ناظر به این رزمایش اعزام نمایند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رزمایش آمریکا در جنگل‌های تایلند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..