تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات 3 کوهنورد خارجی مفقود شده در دماوند

رئیس جمعیت هلال احمر آمل از موفقیت‌آمیز بودن عملیات نجات جان 3 کوهنورد مفقود شده اهل جمهوری چک در قله دماوند خبر داد.

به گزارش عصرایران به نقل از فارس، جمشید نیک‌زاد اظهار کرد: قله دماوند بام  ایران و از قلل مرتفع و سر به فلک کشیده نام آشنا در دنیا است.

وی افزود: در فصل سرد سال دمای هوای بخش لاریجان و قله دماوند پایین ذ بوده و صعود زمستانه به این قله شرایط خاص خود را می‌طلبد.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل از موفقیت‌آمیز بودن عملیات نجات جان سه کوهنورد مفقود شده اهل کشور جمهوری چک در قله دماوند خبر داد و تصریح کرد: به وسیله تماس تلفنی یکی از کوهنوردان اهل چک در ساعت 5 و 19 دقیقه صبح امروز با مرکز eoc جمعیت هلال احمر خبر بروز حادثه برای کوهنوردان اهل چک در این قله گزارش شد.

این مسؤول بیان کرد: ابتدا مفقود شدن یکی از کوهنوردان به نام توماس گزارش شد که در راه صعود به قله با توجه به برف و کولاک شدید با مشکل مواجه شد.

نیک‌زاد ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان پایگاه جمعیت هلال احمر پلور وارد میدان شد.

وی با اعلام مسدود بودن جاده فرعی شهر رینه به علت ریزش 50 سانتیمتری برف، افزود: یک دستگاه گریدر با همکاری عوامل راهداری برای بازگشایی مسیر خودروی آمبولانس امدادگران وارد عمل شد همچنین در این مسیر دو کوهنورد اهل چک در حال برگشت به مبدأ با امدادگران برخورد داشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با اشاره به تلاش برای رسیدن به نقطه مختصات ارسال شده توسط کوهنورد توماس، گفت: با رسیدن به پارکینگ مسیر جنوبی و صعود لازم عصر امروز کوهنورد مفقود شده پیدا شد و به همراه دیگر کوهنوردان خارجی به دفتر فدراسیون کوهنوردی مستقر در منطقه پلور تحویل داده شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات 3 کوهنورد خارجی مفقود شده در دماوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..