تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روابط دوجانبه و تحولات منطقه محور دیدار «میشل عون» با شاه اردن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی اردن (پترا)، «میشل عون» رئیس جمهور لبنان که به اردن سفر کرده است با «عبدالله دوم» شاه این کشور دیدار و گفتگو کرد.

بنا بر اعلام خبرگزاری پترا، مباحثات این دیدار بر تقویت روابط اردن و لبنان و نیز تحولات اوضاع منطقه بویژه بحران سوریه متمرکز بود.

در همین راستا، دو طرف بر ضرورت تلاش های بین المللی در مذاکرات آستانه برای تثبیت آتش بس در سوریه که زمینه ساز راهکار سیاسی در چارچوب روند مذاکرات ژنو است تاکید کردند.

بررسی موضوعات منطقه ای و بین المللی و تحولات اوضاع منطقه خاورمیانه و مقابله با تروریسم از دیگر محورهای دیدار میشل عون و عبدالله دوم بود.

گفتنی است که رئیس جمهور لبنان پیش از سفر به امان در قاهره با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر دیدار کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روابط دوجانبه و تحولات منطقه محور دیدار «میشل عون» با شاه اردن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..