تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت هزینه 250 دلاری یک شخص برای درمان ماهی

هزینه عمل ماهی هزینه برای درمان ماهی عمل جراحی برای ماهی درمان ماهی برداشتن تومور

ماهی یکی از پرتعدادترین موجودات آبزی است که گونه های مختلف آن در دریا و رودخانه ها وجود دارند و معمولا گونه های ماهی سرخ برای استفاده در منازل خریداری می شود.شاید باور این موضوع که شخصی برای درمان یک ماهی قرمز خانگی خود 250 دلار هزینه کرده است برای شما عجیب و جالب باشد. یک شهروند انگلیسی برای درمان ماهی قرمز خود 250 دلار هزینه کرد. این شهروند بعد از مشاهده یک تومور زیر باله ماهی اش آن را پیش دامپزشک برد و هزینه ای تقریبا زیاد برای درمان این ماهی پرداخت کرد.
عمل جراحی این ماهی برای برداشتن تومور با وسایل بسیار حساس و به صورت میکروسکوپی انجام شد. جراح این ماهی دکتر “بت هیل” معتقد است:” عمل بسیار سختی روی این ماهی صورت گرفته است اما او اکنون به راحتی می تواند شنا کند.

منبع/باشگاه خبرنگاران

ارسال شده در 26 بهمن 1395 توسط آقای توکلی با موضوع اخبار پزشکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت هزینه 250 دلاری یک شخص برای درمان ماهی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..