تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنایت قهرمان بدنسازی کرمان!

عصبانیت قهرمان بدنسازی کرمان کافی بود تا دست به جنایتی خونین بزند.

آفتاب‌‌نیوز :

حوالی ساعت 10 یک شنبه شب و در خیابان ویلا کرمان دو جوان که ظاهرا خصومتی دیرینه با هم داشتند با یکدیگر درگیر می شوند که این نزاع منجر به قتل Murder یکی از دو جوان می شود.

به گفته شاهدان (م . ا) که صاحب یک مغازه کبابی در این خیابان است با جوان ورزشکار و قهرمان بدنسازی استان کرمان ( ح.م) درگیری لفظی پیدا می کنند و این درگیری لفظی به زد و خورد منجر می شود که هنگام همین نزاع و درگیری مظنون با ضربات چاقویی که به گردن (م.ا) وارد می کند، باعث مرگ او می شود.

ضارب که به گفته دوستانش از ورزشکاران خوش اخلاق، آرام و با شخصیت کرمان محسوب می شود، دارای چندین قهرمانی در استان بوده و ، باور اینکه او چنین عملی را انجام داد باشد سخت است.

به گزارش انتخاب، در حالی که شایعه شده بود متهم بعد از این جنایت Crime خود را به پلیس Police معرفی کرده ، معلوم شد که متواری است و جست و جو برای یافتن او ادامه دارد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنایت قهرمان بدنسازی کرمان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..