تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرهای میزبانی جام ملت های آمریکا مشخص شدند

مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی جام ملت های آمریکای شمالی و مرکزی در چهار شهر برگزار می شود.

به گزارش مشرق، کونکاکاف چهار شهر را برای برگزاری مسابقات گلد کاپ معرفی کرد. فیلادلفیا دو بازی از مرحله یک چهارم نهایی در روز 19 جولای و آریزونا دو بازی دیگر این مرحله در 20 جولای را میزبانی خواهند کرد. آرلاینتون تگزاس یکی از بازی های نیمه نهایی در 22 جولای و کالیفورنیا که قبلا میزبان فینال این مسابقات هم بوده روز 23 جولای در ورزشگاه رز بال پسدینا میزبان دیگر بازی این مرحله خواهد بود.

همچنین کونکاکاف پیش از این فینال این رقابت ها را در روز 26 جولای در استادیوم لووی شهر سانتاکلارای کالیفورنیا اعلام کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرهای میزبانی جام ملت های آمریکا مشخص شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..