تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارق زن‌نما در اتوبوس‌های اصفهان

دستگیری سارق زن‌نما در اتوبوس‌های اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری کیف‌قاپ حرفه‌ای كه با پوشش زنانه در اتوبوس‌های بی آر تی اموال مسافران را سرقت می‌كرد خبر داد.

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، سرهنگ حسن یاردوستی گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد کیف زنی در قسمت بانوان اتوبوس‌های بی آر تی شهر اصفهان و وصول شکایاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران یکی از کلانتری‌های شهر اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با راه‌اندازی چندین گشت پنهان موفق شدند سارق را که مردی ۲۵ ساله بود، لحظاتی پس از آخرین سرقت دستگیر کنند. این سارق با پوشش کامل زنانه در قسمت بانوان اتوبوس‌های بی آر تی اقدام به سرقت کیف و اموال مسافران می‌کرد.

رئیس پلیس مرکز استان اصفهان ادامه داد: متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به سرقت کیف و اموال بانوان مسافر اتوبوس‌های بی آر تی اعتراف کرد. در این خصوص پرونده تشکیل و متهم پس از طی مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ حسن یاردوستی در پایان از مردم خواست نکات هشداری پلیس در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت را رعایت کنند و در صورت مشاهده هرگونه مواد مشکوک با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهند. 

باشگاه

110

این اخبار داغ را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارق زن‌نما در اتوبوس‌های اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..