تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ یک پرستار زن جوان حین شیفت کاری + عکس

روز گذشته در کرمان رخ داد؛

مرگ یک پرستار زن جوان حین شیفت کاری + عکس

روز گذشته در کرمان، یک پرستار جوان حین شیفت کاری بر اثر ایست قلبی جان سپرد.

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، صبح روز گذشته یک پرستار 35 ساله در بیمارستان شفا کرمان حین شیفت کاری جان خود را از دست داد.

از قرار معلوم، این پرستار جوان که مهدیه رضایی نام داشت، بر اثر ایست قلبی جان خود را از دست داده‌است.

مرحومه « مهدیه رضایی » ۳5 ساله و با 15 سال سابقه به‌دنبال شیفت‌های فشرده در بیمارستان محل کار صبح روز گذشته در شیفت خود دچار ایست قلبی شد و چون این ایست قلبی حین شیفت رخ داد پس از 1 ساعت احیا متأسفانه ایشان فوت کردند.

این مرحومه سرپرستار بخش روماتولوژی بیمارستان شفا کرمان بودند وهیچ گونه سابقه قلبی نداشته است و  پس از 15 سال خدمت به مردم در حین شیفت کاری با درد سینه مواجه شده و دچار ایست قلبی شده و فوت نمود.

جام جم

110

این اخبار داغ را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ یک پرستار زن جوان حین شیفت کاری + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..