تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر/ بحرینی‌ها چگونه به استقبال ششمین سالروز انقلابشان رفتند؟

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، بحرینی‌ها از ساعات اولیه صبح روز سه‌شنبه با برگزاری تظاهرات و اعتراضاتی که برخی از آن‌ها به درگیری با نیروهای پلیس انجامید به استقبال ششمین سالروز آغاز انقلاب 14 فوریه رفتند.

مغازه‌ها و مراکز خرید در چارچوب نافرمانی مدنی تعطیل بود و شهروندان بحرینی از خرید و انجام معاملات رسمی و سوخت‌گیری خودروهایشان خودداری کردند.

شماری از تظاهرات کنندگان در پی شلیک گلوله‌های ساچمه‌ای از سوی نیروهای پلیس رژیم آل خلیفه زخمی شدند.

بحرینی‌ها امسال در حالی به استقبال سالروز انقلابشان رفتند که اوضاع این کشور به دلیل اعدام 6 جوان به دست رژیم که اخیرا صورت گرفته‌است، به شدت متشنج شده و مناطق مختلف بحرین طی روزها و هفته‌های گذشته صحنه تظاهرات و راهپیمایی‌ در اعتراض به این اقدام رژیم بود.

انقلاب بحرین که وارد ششمین سالروز خود شده است، نشان داد که گزینه‌های رژیم در برخورد با اراده شهروندان شکست خورده است و وحشی‌گری رژیم و ادامه کشتارها، آن‌ها را از ادامه حرکت‌های اعتراضی در راستای پیگیری حقوقشان، باز نمی‌دارد.

شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین طی سخنانی به مناسبت ششمین سالروز انقلاب 14 فوریه بحرین گفت که حامیان رژیم آل خلیفه در همه میادین درگیری‌های منطقه‌ای، شکست خورده‌اند.

وی افزود که رژیم بحرین میلیاردها دلار برای بهبود چهره خود صرف کرد، اما در رسیدن به هدفش شکست خورد.

الدیهی در ادامه گفت: رژیم قبیله‌ای آل خلیفه در طول 6 سال گذشته، زشت‌ترین جنایات علیه ملت بحرین را در سایه سکوت بین‌المللی مرتکب شد.

وی افزود: آنچه در بحرین جریان دارد، بیانگر میزان تروریسم و خشونت رسمی توجیه ناپذیر است.

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق خاطر نشان کرد که سیاست‌های سرکوبگرانه رژیم با وجود برخورداری از حمایت‌های خارجی نمی‌تواند اراده ملت بحرین را از بین ببرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر/ بحرینی‌ها چگونه به استقبال ششمین سالروز انقلابشان رفتند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..