تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه 33 بازیکن به خاطر مدل موی نامناسب از سوی فدراسیون فوتبال امارات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امارات به ریاست خالد مباشری 33 بازیکن تیم‌های مختلف این کشور را به خاطر مدل موهای نامناسب و نقض آداب‌ورسوم، سنت‌ها و فرهنگ جامعه توبیخ و جریمه کرد.

این کمیته همچنین اعلام کرد: مدل موی عمر عبدالرحمن، ملی‌پوش اماراتی باشگاه العین و بازیکن سال 2016 فوتبال آسیا با ارزش‌ها و سنت این کشور مطابقت ندارد و باید تغییر یابد.

با توجه به شدت تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امارات باید در روزهای آینده شاهد کوتاهی موهای بازیکنان تیم‌های باشگاهی و ملی این کشور و همچنین عمر عبدالرحمن، بهترین بازیکن اماراتی باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه 33 بازیکن به خاطر مدل موی نامناسب از سوی فدراسیون فوتبال امارات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..