تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ هزار تروریست چینی در سوریه می جنگند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «عماد مصطفی» سفیر سوریه در پکن، آمار تروریست های چینی در سوریه را اعلام کرد.

وی در همین راستا تصریح کرد: تعداد چینی هایی که در سوریه می جنگند، ۵ هزار نفر است که به صورت قابل ملاحظه ای افزایش یافته و این افراد از طریق ترکیه به همراه خانواده های خود به سوریه رفته اند. چین بر مقامات ترکیه فشار وارد کرد تا از ورود اتباع این کشور به سوریه جلوگیری شود.

وی در ادامه تاکید کرد: ترکیه شرایط مناسب را برای انتقال این افراد به سوریه فراهم کرد؛ درست همان کاری که با عناصر داعش انجام داد. طی ۴ و یا ۵ سال اخیر همه عناصر خارجی داعش از طریق ترکیه وارد سوریه شدند ولی در حال حاضر ترکیه در حال جنگیدن با داعش است.

پیش از این، مرکز مطالعات «فرل» آلمان در تازه‌ترین تحقیق خود اعلام کرد تعداد تروریست‌هایی که در پنج سال اخیر تحت نام گروه‌های مختلف علیه ارتش سوریه جنگیده‌اند، به طور متناوب به ۳۶۰ هزار تروریست خارجی رسیده است.

این تروریست‌ها از ۹۳ کشور جهان هستند که در بین آنها از تمامی کشورهای عربی بدون استثنا عناصری وجود دارد.

از نظر تعداد عناصر تروریست خارجی، ترکیه اول است و در تعداد عناصر کشته‌شده در درگیری‌های سوریه این رقم از آنِ عربستان است که تاکنون ۲۴۵۰۰ عربستانی در درگیری‌های سوریه مشارکت داشته‌اند و ۵۹۹۰ نفر از آنها کشته‌ شده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ هزار تروریست چینی در سوریه می جنگند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..