تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی درزنجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه سه شنبه با حضور مردم ولایت مدار زنجان در امامزاده سید ابراهیم شهر زنجان برگزارشد.

مشاور رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ایشان شورایی بودن رهبری را قبول نداشتند و رای به رهبری واحد دادند، گفت: خدمات ایشان موجب شد تا در کوتاهترین زمان رهبر انقلاب انتخاب شد.

غلامعلی رجایی ادامه داد: دولت هاشمی پس از جنگ نیز که روابط خارجی کشور خراب و خزانه خالی بود با عقل و درایت کشور را اداره کرده و سرمایه گذاری های خارجی را به کشور آورده و روابط را با کشورهای مختلف حسنه کرد.

همچنین فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی در این مراسم گفت: صحنه ها و زیبایی های که در این مدت چهل روز مشاهده کردیم جای تقدیر و تشکر را دارد.

 یاسر هاشمی با قدردانی از  همدردی مردم ایران با خانواده هاشمی در چهل روز گذشته گفت: وقتی یک درد و ضایعه ای ایجاد می شود آنچه فوریت پیدا می کند، مقام و جایگاه همدرد است.

وی گفت:  امروز آنچیزی که ما در خصوص فقدان هاشمی دیدم همدردی به اندازه وسعت مردم ایران بود و  این مقام همدردی برای ما و اقشار جامعه قابل ستایش و وصف ناپذیر بود.

هاشمی ادامه داد: امروز مقام همدردی ضایعه و فقدان هاشمی در کل مردم ایران وجود دارد، همانگونه که خداوند متعال در آیه قرآن به مومنین بشارت می دهد که کسانی که ایمان آورده و عمل صالحی انجام دادند خداوند محبت آنها را در دل مردم قرار می دهد که ما شاهد آن بودیم.

وی با بیان اینکه مقام همدردی مردم ایران برای ما و اقشار جامعه قابل ستایش و وصف ناپذیر بود، گفت: به عنوان خانواده هاشمی خوشحالم که این مقام و همدردی مردم ایران همان چیزی بود که آقای هاشمی به دنبال آن بود و همه کارهایش برای مردم بود و هر آنچه داشت از مردم داشت.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: دین داری،متدین بودن و اجرای احکام دینی یکی از وظایف مسلمانان است و هر مسلمانی باید به دین عمل کرده و دستورات الهی را رعایت کند.

محمد حسین احمدی شاهرودی با بیان اینکه امام نهایت اعتماد را به هاشمی داشت و مقام معظم رهبری نیز از ایشان به عنوان یار دیرین امام و خودشان نام می برند، افزود: این مجلس باشکوه به مناسبت چهلمین روز درگذشت مجاهد سترگ و مبارز خستگی ناپذیر برگزار شده است.

وی ادامه داد:  یکپارچگی در دین یکی دیگر از وظایف مسلمانان عنوان شده است که دینداران باید به صورت تمام و کمال و یکپارچه دین را اقامه کنند و  حضرت امام خمینی (ره) حکومت اسلامی را در ایران به انگیزه عمل کردن به آیات الهی بنا نهاد تا احکام الهی در جامعه ساری و جاری شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی درزنجان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..