تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تایید شد: هوآوی واچ 2 در MWC 2017 معرفی خواهد شد

تایید شد: هوآوی واچ 2 در MWC 2017 معرفی خواهد شد

هوآوی اواخر ماه جاری میلادی برای رونمایی از دو اسمارت فون جدید در MWC 2017 حضور خواهد یافت. قرار است هوآوی پی 10 و پی 10 پلاس در جریان کنگره جهانی موبایل معرفی شوند، اما حالا مشخص شده که هوآوی محصول دیگری را نیز در کنفرانس خبری خود به علاقمندان معرفی خواهد کرد. امروز مدیرعامل هوآوی، ریچارد یو، از طریق شبکه اجتماعی Weibo تایید کرد که هوآوی واچ 2 نیز در این مراسم رونمایی خواهد شد. در ادامه با تک شات همراه باشید.


مدتی از آخرین باری که هوآوی اسمارت فون خود را راهی بازار کرد می گذرد و بنابراین هواداران این برند قطعا علاقه دارند با محصول جدید هوآوی آشنا شوند. جزییات زیادی در خصوص این گجت پوشیدنی در دست نیست بنابراین باید برای دستیابی به مشخصات و طراحی آن کمی صبر داشته باشیم.


در حال حاضر، فقط می توان به طور قطع و یقین گفت که این اسمارت واچ از سیستم عامل اندروید ور 2.0 بهره خواهد برد. ریچارد یو در وایبو اطلاعات بیشتری در خصوص این گجت به اشتراک نگذاشته است. او در پست خود تیزری را منتشر کرده که مردی را نشان می دهد که در حال دویدن به ساعت خود می نگرد.


در این تیزر اشاره شده که این اسمارت واچ برای ورزشکاران مناسب است که بدین معنی است که این ساعت احتمالا مناسب افرادی است که از سبک زندگی فعال و پویایی برخوردارند. شایعات پیشین نشان داده بودند که هوآوی واچ 2 احتمالا از eSIM و اتصالات موبایل پشتیبانی می کند که البته هنوز مورد تایید هوآوی قرار نگرفته است.

هوآوی
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تایید شد: هوآوی واچ 2 در MWC 2017 معرفی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..