تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی P10 پلاس با 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد

هواوی امروزه یکی از معروف‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تولید کننده اسمارت‌فون محسوب می‌شود که توانسته جایگاه مناسبی در میان کمپانی‌های دیگری که در این حوزه فعالیت می‌کنند، کسب نماید.

این کمپانی بزرگ همانند تمامی شرکت‌های همکار خود هر ساله پرچم‌دار جدیدی را معرفی و به بازار عرضه می‌کند و با قیمت مناسبی که‌ دارد، فروش خوبی برای این شرکت به همراه داشته است.

شرکت هواوی برای سال 2017 پرچمدارانی به نام‌های هواوی P10 و هواوی P10 پلاس را به بازار می‌فرستد که امیدوار است این محصولات بتوانند در بین محصولات دیگری که‌ در بازار وجود دارد، جایگاه خوبی کسب کنند.

در گزارشاتی که قبلا منتشر شده بود، هواوی P10 پلاس دارای دو نسخه با 4 و 6 گیگابایت رم عنوان شد. در خبر‌های جدیدی که در فضای مجازی منتشر شده است، نسخه‌ای با رم 8 گیگابایتی نیز برای این گوشی هوشمند ذکر شده است. اما باید بدانید این مقدار رم برای یک گوشی هوشمند زیاد است و کاربرد زیادی نخواهد داشت.

هواوی P10 پلاس دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت فول اچ‌دی و رزولوشن تصویر 2560 در 1440 پیکسل و دوربین 12 مگاپیکسلی است و با پردازنده کایرین 960 نیرو‌ دهی داده شده است. این اسمارت فون با نسخه هفتم اندروید یعنی نوقا منتشر خواهد شد.
قیمت هواوی P10 پلاس در شایعه‌های موجود حدود 799 یورو معادل 850 دلار عنوان شده که‌ قیمت آن در مقایسه با نسل قبلی این پرچمدار یعنی هواوی P9 پلاس تغییر چندانی نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی P10 پلاس با 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..