تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاه ولنتاینی دختر ترامپ به نخست‌وزیر کانادا+ تصاویر

نگاه ولنتاینی دختر ترامپ به نخست‌وزیر کانادا+ تصاویر

به نقل از راشاتودی، ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا در نخستین جلسه سیاسی خود در کاخ سفید نزدیک‌ترین مکان را به جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا برای نشستن انتخاب و در خصوص نقش زنان صحبت کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته و در چارچوب برگزاری نشستی در جهت بحث در ارتباط با همکاری های تجاری، امنیتی و مهاجرتی، میزبان جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا بود. دختر رئیس جمهور آمریکا پس از خوشامدگویی به ترودو در کاخ سفید، با اشتیاق فراوانی در بحث های انجام شده در این جلسه مشارکت داشت.

ایوانکا ترامپ Trump در این جلسه گفت: من مفتخرم که اینجا همراه شما هستم و به نظرات و پیشنهاداتتان گوش می‌دهم. هر کدام از شما الگویی برای من و تجار بزرگ در آمریکا هستید و ما می توانیم در خصوص چالش های منحصر به فرد در نوع خود، خصوصا در ارتباط با زنان تاجر صحبت کنیم.

همچنین ترامپ در این جلسه از دختر خود، ایوانکا به خاطر سهم مؤثر در ایجاد نیروی کار قدردانی کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

5850491_342

5850495_498

5850496_721

5850498_977

5850501_336

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاه ولنتاینی دختر ترامپ به نخست‌وزیر کانادا+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..