تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملکرد ستاد مدیریت بحران فارس قابل‌قبول است

خلیل رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه خوشبختانه هیچ‌گونه مصدوم و یا فوتی در استان فارس پس از بارش‌های شدید نداشتیم تأکید کرد: طی دو روز گذشته شاهد بارش شدید و جاری شدن سیل در اکثر شهرستان‌های فارس هستیم که خوشبختانه هیچ‌گونه خسارت جانی به همراه داشته است.

وی ادامه داد: اینکه طی دو روز بارندگی و جاری شدن شدید سیل در برخی از شهرستان‌ها حتی یک مصدومیت اندک نیز برای مردم ایجاد نشده نشان از موفقیت و آمادگی کامل تیم مدیریت بحران استان شامل دستگاه‌های امداد و نجات، فرمانداران، بخشداران، مسئولین ستاد بحران و.. است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری فارس یادآور شد: برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم در تمامی بخش‌ها از هفته گذشته در استان فارس انجام‌شده بود و مردم نیز همکاری بسیار مناسبی با تیم‌های امدادی و مدیریت بحران داشته‌اند.

رضاییان تأکید کرد: امیدوارم طی چند روز آینده که همچنان سامانه بارشی در استان فارس حضور دارد مدیریت بحران و مردم همکاری لازم را در خصوص رفع مشکلات داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملکرد ستاد مدیریت بحران فارس قابل‌قبول است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..