تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشنواره بین المللی پژوهشی شیخ طوسی

برگزاری جشنواره بین المللی پژوهشی شیخ طوسیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رئیس مجتمع آموزش عالی جامعه المصطفی مشهد با اعلام این خبر افزود:این جشنواره با سابقه 20 ساله  برگزار می شود که از امسال شاهد نوزدهمین دوره آن هستیم .
حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین مهدوی مهر با اشاره به اینکه هدف جشنواره نشان دادن یک تابلو از فعالیت های پژوهشگران طلبه و اساتید جامعه المصطفی است، گفت:از جمله ویژگی های جشنواره شیخ طوسی(ره) تکریم و تجلیل شخصیت های برجسته و پژوهشگرانی و آثارعلمی توسط پژوهشگران که در سال قبل منتشر شده چه کتابها  تالیف یا ترجمه و محور دوم نیز فراخوان ویژه جشنواره بوده که موضوعات مورد نیاز درعرصه بین الملل است که به عنوان فراخوان مقاله در نظر گرفته شده است.
معاون پژوهش جامعة المصطفی العالمیه مشهد با بیان اینکه نوزدهمین جشنواره بین المللی پژوهشی شیخ طوسی 27 و 28 بهمن ماه برای اولین بار در این مشهد برگزار می شود، افزود: 925 اثر از 703 محقق به 11 زبان از 26 ملیت به دبیرخانه علمی جشنواره شیخ طوسی رسیده است.
حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی تصریح کرد:ارائه مقالات و کتابهای منطبق با موضوعات و نیازهای روز و همچنین پر کردن خلاءهای علمی از موضوعات مهم در انتخاب آثار برتر می باشد.
وی ادامه داد:هر سال مسائل مهم جامعه اسلامی به عنوان موضوع ویژه جشنواره اعلام می شود که موضوع امسال معنویت گرایی در جهان معاصر است و معنویت گرایی نیاز امروز کشور و جهان است.
معاون پژوهش جامعة المصطفی العالمیه مشهد تصریح کرد:  27 بهمن ، کمیسیونهای تخصصی و علمی و بیست هشتم بهمن مراسم اختتامیه با حضور تولیت آستان قدس رضوی و رئیس جامعة المصطفی العالمیه در محل تالار قدس حرم امام رضا(ع) برگزار می شود.
حجت الاسلام عباسی افزود: با توجه به اینکه سال میلادی جاری مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب شده است، برگزاری جشنواره بین المللی پژوهشی شیخ طوسی نیز اهمیت و رویکرد بین المللی پایگاه اهل بیت(ع) را نمایان می سازد.
دبیر علمی جشنواره  با بیان تا کنون در کنار برگزاری جشنواره موضوعات ویژه ای نیز مورد بررسی قرار گرفته است افزود: از جمله این موضوعات می توان به عاشورا پژوهی، مهدویت و منجی گرایی، جایگاه قرآن در تمدن اسلامی و همچنین جایگاه اهل بیت(ع) در بین فرق اسلامی اشاره کرد.
حجت الاسلام حسین متقی افزود: از امیتازات این جشنواره ثبت تولیدات جشنواره نوزدهم شیخ طوسی(ره) در پایگاه علوم اسلامی و جهاد دانشگاهی بوده که سطح تولیدات و خروجی ها این جشنواره ثبت شده است.
هیجده دوره قبلی جشنواره بین المللی پژوهشی شیخ طوسی در شهر قم برگزار شده است.
انتهای پیام// ف.غ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشنواره بین المللی پژوهشی شیخ طوسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..