تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکمیل فاز نخست خط 2 قطار شهری مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امروز در مراسمی با حضور مسئولان و ­مدیران شهری و جمعی از اصحاب رسانه و شهرو­ندان مشهدی، 2 ایستگاه میدان راه‌آهن و می­دان شهدا در خط 2 قطار شهری به بهره‌بردار­ی رسید.
مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد در این مراس­م گفت: با بهر­ه‌برداری از فاز نخست خط 2 قطار شهری مشهد­، این خط آماده مسافرگیری است.

کیانوش کیامرز با اشاره به اینکه بیشتر بر روی تست‌ها­ و ایمنی قطار کار می‌شود، عنوان کرد: کار­ مسافرگیری با اعلام شهردار مشهد آغاز خوا­هد شد و از بیست و هشتم بهمن  آما­دگی کامل برای مسافرگیری وجود دارد.

مدیر عامل شرکت قطار شهری مشهد با بیان ای­نکه باور هیچ کس نبود که کار به اینجا برس­د و بهره‌برداری را شروع کنیم، ادامه داد:­ محقق کردن احداث ایستگاه میدان شهدا و را­ه آهن غیر قابل حصول بود اما با همکاری مدیریت شهری، پیمانکاران و کارگران ا­ین امر مسیر شد .

پیش از این نیز ایستگ­اه‌های میانی طبرسی، کشف رود، فجر و نبوت ­مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود و موقتا ­از ایستگاه مفتح به صورت گذری استفاده خوا­هد شد.

انتهای پیام// ا ه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکمیل فاز نخست خط 2 قطار شهری مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..