تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلالی: دلم از داوری خون است/به بازیکنانم افتخار می کنم

جلالی: دلم از داوری خون استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مجید جلالی در نشست خبری پس از دیدار پیکان و استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی باشکوهی بود. در 35 دقیقه فوتبال باشکوهی به نمایش آوردیم. از بازیکنانم ممنونم که در این زمین نامناسب فداکارانه بازی کردند. البته قبل از گل اول هم موقعیت های زیادی داشتیم اما به دلیل جبران نتیجه 2 برصفر به بایکنانم افتخار می کنم.

وی افزود: در دور برگشت بازی های خوبی می کنیم و دوست داریم این بازی های زیبا با نتیجه همراه شود. پیکان در نیمه اول زمین گیر شد. دلم از داوری خون است اما در نیمه دوم خود را با وضعیت زمین وفق دادیم.

جلالی با اشاره به شانس بالای تیمش برای کسب سهمیه آسیا، خاطر نشان کرد: امسال از بابت این موضوع زیر فشار هستیم. من احساس می‌کنم که تیمم با استرس زیادی در زمین حاضر می‌شود. من دلم می‌خواهد که قدم به قدم جلو برویم و نتایج خوبی بگیریم. اکثر بازیکنان‌مان جوان هستند و تجربه حضور در لیگ برتر را ندارند. با این حال آنها جزو بازیکنان خوب و تأثیرگذار پیکان در زمین مسابقه به حساب می‌آیند، اما من نمی‌خواهم که به این جوان‌ها استرس بدهم. 

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد داوری دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان و اینکه سرمربی تیم حریف هم از عملکرد داور مسابقه گله‌مند بود، گفت: چندین هفته می‌شود که دلم از داوری خون است و از بابت این موضوع ناراحتم. ما چندین بار از طرف داوران اذیت شدیم و الان هم دوست داریم که داوران و کسانی که به عملکرد آنها نظارت دارند تمرکز بیشتری داشته باشند، چون بازی‌ها پس از این حساس‌تر هم می‌شود. ما زیادخواه نیستیم و همین که عملکرد داوران منصفانه باشد، برای ما عادلانه است. 

وی تصریح کرد: امیدوارم مشکلی برای دانیال ماهینی به وجود نیاید، مصدومیتش جدی نباشد و هرچه سریع‌تر بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلالی: دلم از داوری خون است/به بازیکنانم افتخار می کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..