تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط بحرانی در ملایر/ دولت هرچه سریع‌تر رسیدگی کند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات به وجود آمده در زیرساخت‌های ملایر به دنبال بارش‌های اخیر گفت: ۳۰۰ هزار نفر در ملایر بدون آب و برق زندگی می‌گذرانند.

بارش برف شرایط بحرانی برای ۳۰۰ هزار ملایری به وجود آورده است

 احد آزادیخواه در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه 26 بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: پس از بارش های اخیر، زیرساخت هایی مانند برق، آب و مخابرات در شهرستان 300 هزار نفری ملایر قطع شده و این امر تعطیلی نانوایی ها را در پی داشته است. نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم این شهرستان به دلیل بروز مشکل در زیرساخت های مذکور در شرایط سختی به سر می برند، اظهار کرد: با رئیس جمهور قاطعانه تذکر می دهم به قید فوریت دستور رسیدگی به این موضوع و رفع مشکلات مردم گرفتار شده در ملایر را صادر کند.

وی تصریح کرد: هم اکنون آب شرب دانشگاه 6 هزار نفری ملایر قطع شده و این امر مشکلاتی را برای دانشجویان این واحد فراهم کرده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتظار می رفت استاندار، معاونان و مدیرکل بحران استان یک شب را در کنار مردم ملایر سپری می کردند تا از نزدیک مشکلات این مردم مظلوم را درک کنند.

منبع: میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط بحرانی در ملایر/ دولت هرچه سریع‌تر رسیدگی کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..