تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل اسیستنت اکنون قادر به کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند است

گوگل امکان کنترل ابزار‌های خانه‌ی هوشمند را از طریق گوگل اسیستنت فراهم کرد؛ این قابلیت در حال حاضر تنها روی گوشی‌های سری پیکسل در دسترس است.

گوگل در حال اضافه‌کردن هاب جدیدی به گوشی‌های پیکسل است که به موجب آن، امکان کنترل و مدیریت مستقیم دستگاه‌های خانه‌ی هوشمند از طریق دستیار دیجیتال گوگل اسیستنت فراهم می‌شود. این قابلیت که با نام Home Control شناخته می‌شود، امکان کنترل محصولاتی چون WeMo ،Nest ،Philips Hue و Samsung SmartThings را از طریق فرمان‌های صوتی فراهم می‌کند.

با اضافه‌کردن این دستگاه‌ها به گوگل اسیستنت، دیگر نیازی به مراجعه‌ی مداوم به اپلیکیشن‌های مجزا یا خرید اسپیکر هوشمند گوگل هوم نخواهید داشت. شما می‌توانید این قابلیت جدید را در داخل گوگل اسیستنت و تب هوم‌کنترل بیابید.

هوم کنترل در گوگل اسیستنت

گوگل‌اسیستنت در حال حاضر تنها روی گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال در دسترس است؛ اما شایعات حکایت از آن دارند که ال‌جی جی 6 به دستگاه سومی بدل خواهد شد که از این دستیار دیجیتال بهره می‌برد. اطلاعات بیشتر در این رابطه در تاریخ ۸ اسفند اعلام خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل اسیستنت اکنون قادر به کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..