تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاطمه معتمدآریا مهمان ویژه جشنواره‌ «عصر»

فاطمه معتمدآریا مهمان ویژه جشنواره‌ «عصر»

فرهنگ > سینما - جشنواره فیلم «عصر» از یکم تا سوم اسفند به همت شرکت عصر، با نمایش ۱۷ فیلم ایرانی در شهر آنکارا، پایتخت ترکیه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فاطمه معتمد‌آریا و سام قریبیان در نخستین جشنواره فیلم عصر که در شهر آنکار برگزار می‌شود، به عنوان مهمان ویژه حضور خواهند داشت.

در بخش مسابقه این جشنواره ۱۷ فیلم ایرانی حضور دارند که توسط کیومرث پوراحمد (نویسنده و کارگران)، ابراهیم شیبانی (کارگردان و بازیگر)، نادر طریقت (روزنامه نگار و کارگردان)، مهدی احمدی (نقاش، بازیگر)، غزل شاکری (طراح صحنه و لباس و بازیگر) مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. با توجه به اینکه پوراحمد درگروه داوری حضور داشت، فیلم «کفشهایم کو؟» از بخش مسابقه حذف شد.

جشنواره فیلم «عصر» از یکم تا سوم اسفند ماه به همت شرکت عصر در شهر آنکار، ترکیه برگزار خواهد شد.

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاطمه معتمدآریا مهمان ویژه جشنواره‌ «عصر»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..