تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کلینتون به استعفای مشاور امنیت ملی دولت ترامپ

به گزارش افکارنیوز،

به نقل از پایگاه اینترنتی تلگراف؛ "هیلاری کلینتون"، نامزد شکست‌خورده دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در واکنش به استعفای مایکل فلین با انتشار پیامی در حساب کاربری توییتر خود، این استعفا را نتیجه انتشار "اخبار جعلی" عنوان کرد.

ظاهرا قصد او از ارسال این توییت، کنایه زدن به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و در عین حال، انتقام‌گیری از مایکل فلین بود.

پسر مایکل فلین که همراه پدرش در کاخ سفید به عنوان مشاور ترامپ فعالیت می‌کرد، حدود یکماه پیش به خاطر انتشار یک خبر جعلی در توییتر خود که در آن کلینتون را به دست داشتن در قاچاق کودکان متهم کرده بود، از سوی ترامپ اخراج شد و صبج امروز پدر او نیز به اذعان خود به خاطر ارائه اطلاعات نادرست درمورد روسیه به مایک پنس معاون ترامپ و سایر مقامات ارشد کاخ سفید مجبور به استعفا شد.

مایکل فلین و پسرش در حالی قربانی انتشار اخبار جعلی شدند که ترامپ بارها رسانه‌های مخالف خود را به انتشار اخبار جعلی متهم کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کلینتون به استعفای مشاور امنیت ملی دولت ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..