تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اثرات مخرب بازی‌های رایانه‌ای بر سلامت روح و جسم کودکان

مجید ابهری، آسیب‌شناس در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: بیش از 60 درصد افت تحصیلی دانش آموزان ناشی از گرایش بی‌رویه و اعتیاد آور آن‌ها به بازی‌های رایانه‌ای است.

وی گفت: تقریبا به همان اندازه‌ای که اعتیاد به موادمخدر مضر و مخرب است، آسیب‌های اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای نیز می‌تواند زیان‌آور و غیرقابل جبران باشد.

این روانشناس درباره اثرات منفی استفاده بیش از حد بازی‌های رایانه‌ای افزود: آرتروز گردن، تیک‌های عصبی مانند پرش انگشتان دست، پرش پلک، ضعیف شدن چشم، مشکلات ارتوپدی از جمله آسیب‌هایی است که استفاده اعتیادآور بازی‌های رایانه‌ای می‌تواند بر روی جسم کودکان بگذارد.

ابهری در پایان گفت: یکی از دلایل اصلی مشکلات روحی کودکان و نوجوانان یعنی انزوا، گرایش بی‌حد و مرز آن ها به بازی‌های رایانه‌ای است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اثرات مخرب بازی‌های رایانه‌ای بر سلامت روح و جسم کودکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..