تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ماداگاسکار» جلوی دوربین می‌رود

به گزارش سینما خبر : منصور سهراب پور تهیه‌کننده سینما در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود به گفت: قصد ساخت فیلمی با نام«ماداگاسکار» را داریم که فیلمنامه آن آماده دریافت پروانه ساخت است، اما کارگردانی آن هنوز مشخص نشده که در حال مذاکره هستیم و هفته آینده مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به موضوع و زمان نمایش این اثر عنوان کرد:موضوع این فیلم کمدی و مفرح است و کلا جشنواره‌ای نیست و در اولین فرصت مناسب پس از ساخت، اکران خواهیم کرد.

سهراب‌پور در ادامه افزود:برنامه اکران این فیلم برای ایران،آفریقا و کشورهای خاورمیانه طراحی شده است و کاری پر زحمت و دشوار اما شیرین و دلچسب خواهد بود و مورد توجه مخاطب قرار خواهد گرفت.

این تهیه کننده درباره لوکیشن‌ها و مدت زمان فیلمبرداری «ماداگاسکار» عنوان کرد:کل لوکیشن های این اثر که بصورت مشترک با کشور آفریقا ساخته می‌شود در این کشور خواهد بود و حدود دو ماه برای فیلمبرداری در نظر گرفتیم.

سهراب پور در خصوص بازیگران «ماداگاسکار» اظهار داشت: از بهترین کمدین‌های ایرانی و همچنین از بازیگران آفریقایی در این فیلم که به قلم بابک کایدان است،بهره خواهیم برد.

تهیه‌کننده «ناردون» با اشاره به هدفش از مشترک سازی در سینما عنوان کرد:اول اینکه مشترک سازی جزو اولویت‌های سازمان سینمایی است، از سویی فکر می‌کنم تجربه حدود دو دهه من در این زمینه به کار می‌آید تا بتوان موفق بود و ادامه داد. البته بر اساس چارچوب اهداف فرهنگی کشور و اعتمادی که به ما شده پیش می رویم و از آن حسن استفاده خواهیم کرد.

سهراب پور با اشاره به هدف فیلمسازی خود،بیان کرد:هدف و اولویتم از ساخت فیلم‌های سینمایی جلب رضایت مخاطب است، فعلا ترجیح می‌دهم فیلم‌هایی مردم‌پسند با هدف جلب رضایت مخاطب تولید کنم و حضور در جشنواره در اولویت کاری من نیست، از سویی ساخت آثار طنز در این شرایط، حال مردم و شرایط روحی آن‌ها را بهبود می‌بخشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ماداگاسکار» جلوی دوربین می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..