تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح«حلقه‌های تفسیری» در استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی: دومین طرح «حلقه‌های تفسیری» با محور سبک زندگی قرآنی در استان مرکزی اجرایی شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در این رابطه به خبرنگار ایکنا گفت: دومین طرح حلقه‌های تفسیری از دهه فجر امسال در شهرستان‌های اراک، ساوه، تفرش، محلات، دلیجان و فراهان آغاز شده است. 

وی تصریح کرد: زمان در نظرگرفته شده برای این طرح 26 ساعت است، با توجه به عمومیت طرح، مؤسسات، خانه‌های قرآنی و مساجد اولویت دارند، طرح به صورت هفتگی متناسب با استقبال مردم هفته‌ای یک یا 2 ساعت برگزار می‌شود. 

حجت‌الاسلام شفیعی هدف از اجرای طرح آموزشی حلقه‌های تفسیری را ارتقای سطح معلومات تفسیری مخاطبین قرآنی و  ترویج سبک زندگی با عنایت به آیات قرآن عنوان کرد. 

وی افزود: در هر دوره آموزشی حداقل 20 مخاطب علاقمند حضور دارد، این دوره توسط اساتید تراز اول استان و خوش بیان برگزار می‌شود محتوای آموزش طرح نیز در 5 جلد کتاب«زندگی با قرآن» استاد بهرام‌پور  درج شده است، این کتاب بر اساس سبک زندگی قرآنی در محورهای اظهار نظر، حلال و حرام، خروج از ظلمت، محرم و نامحرم، ذکر کثیر، آرامش روان، روابط خارجی با کفار و ... تألیف شده است. 

رئیس دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان گفت: بعد از اتمام دوره، آزمون نیز برگزار و به افرادی که حد نصاب لازم را کسب کنند گواهی‌نامه داده می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح«حلقه‌های تفسیری» در استان مرکزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..