تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناهماهنگی اتحادیه تکواندو آسیا در برگزاری مسابقات

اعلام دیرهنگام مسابقات نوجوانان قاره؛

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: با ناهماهنگی اتحادیه تکواندو آسیا، مجبور شدیم هر چه زودتر تیم نوجوانان را تشکیل دهیم.

ناهماهنگی اتحادیه تکواندو آسیا در برگزاری مسابقاتزهرا سروی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره برگزاری رقابت های انتخابی تیم تکواندو نوجوانان دختر گفت: با توجه به اعلام دیرهنگام اتحادیه تکواندو آسیا برای برگزاری رقابت های قهرمانی نوجوانان این قاره بلافاصله برای تشکیل تیم های نوجوانان اقدام کردیم و مسابقات انتخابی این رده سنی برگزار شد.

وی افزود: بهترین های لیگ، قهرمانی کشور و منتخبان کمیته فنی رقابت های کشوری به مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت شدند و پس از آن نفرات فینالیست و چهره های منتخب کمیته فنی مسابقات انتخابی به اولین اردوی تیم ملی دعوت شدند.

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو با اشاره به آغاز اردوی تیم نوجوانان گفت: اردوی تیم نوجوانان مبارزه و پومسه از امروز در آکادمی ملی المپیک برپا شده است و با توجه به زمان محدودی که داریم تا روز اعزام به صورت مستمر ادامه دارد.

رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا در 2 بخش مبارزه و پومسه اول تا سوم اردیبهشت سال آینده به میزبانی قزاقستان برگزار می شود.

وی در خصوص برگزاری رقابت های انتخابی دانشجویان افزود: استقبال بسیار خوبی از رقابت های انتخابی دانشجویان شد و همه تکواندوکاران شاخص کشور مجوز حضور در این پیکارها را از دانشگاه های مختلف داشتند. با مشخص شدن نفرات برتر اردوی کوتاه مدتی قبل از پایان سال برای دانشجویان برگزار می شود، سپس اردوی متمرکزی به صورت پیوسته در سال جدید تا رقابت های یونیورسیاد جهانی برگزار می شود.

مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان 28 مرداد تا هشتم شهریور سال آینده به میزبانی چین تایپه برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناهماهنگی اتحادیه تکواندو آسیا در برگزاری مسابقات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..