تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا،بازداشت 12 کارمند فرودگاه به اتهام قاچاق مواد مخدر

       به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا وسیما به نقل از سایت اسپانیایی خبرگزاری«اسپوتنیک» ، دوازده کارمند فرودگاه و اداره امنیت حمل و نقل آمریکا به دلیل احتمال مشارکت در عملیات گسترده قاچاق کوکائین از پوئرتو ریکو به این کشور بازداشت شده اند.

روسا امیلیا رودریگز-ولِز، دادستان آمریکایی برای منطقه پوئرتو ریکو در بیانیه ای اعلام کرد این افراد، در یک توطئه برای قاچاق مقادیر زیاد مواد مخدر غیرقانونی از مقصد اولیه به آمریکا شرکت کرده اند.

این کارمندان به کمک کردن برای ورود حدود 20 تن کوکائین به آمریکا در طی 18 سال، بین سالهای 1998 تا 2016، به ارزش حدود 100 میلیون دلار واز طریق فرودگاه بین المللی لوئیس مونیوز مارتین در پورئتو ریکو متهم هستند.

در برخی از پروازها تا حدود 5 مسافر با این گونه چمدان ها و برخی از این افراد هر کدام با دو چمدان وجود داشته است.

شش نفر از کارمندان به  اتهام همدستی از طریق اجازه ورود یا خروج این چمدان ها به هواپیما و بدون گذشتن از دستگاه اشعه ایکس بازداشت شده اند.

این تحقیق توسط اداره امنیت حمل و نقل ایالات متحده آمریکا و در چهارچوب تلاش برای کاهش جرم و جنایت و تهدیدات داخلی میان کارکنان آغاز شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا،بازداشت 12 کارمند فرودگاه به اتهام قاچاق مواد مخدر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..