تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوک به پرسپولیس محرومیت اضافه کمال

در رای کمیته انضباطی اعلام شده که یک جلسه محرومیت کامیابی نیا قطعی است و راهی برای بخشش آن وجود ندارد پس پرسپولیس پس از بازی مقابل استقلال در بازی مقابل سپاهان و نفت تهران هم کمال کامیابی نیا در اختیار نخواهد داشت اتفاقی که برانکو را با بحران مواجه می کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرسپولیس را نقره داغ کرد. 

به گزارش عصرایران ، این کمیته با اعلام محرومیت یک جلسه ای کمال کامیابی نیا به دلیل اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتورسازی ، کامیابی نیا را یک جلسه دیگر محروم کرد. 

کمال کامیابی نیا بازیکن موثر پرسپولیس در خط هافبک در دیدار مقابل تراکتورسازی پس از گرفتن کارت زرد و سه کارتی شدن اعتراض زیادی به داور داشت و کارت قرمز مستقیم گرفت. 

کارت زرد اول او را از بازی استقلال محروم کرد ، قرمز دوم او را از بازی سپاهان محروم کرد و حالا یک جلسه محرومیت کمیته انضباطی کامیابی نیا را از دیدار مقابل نفت هم محروم می کند. 

قرمزهای تهران در دیدار مقابل استقلال بازی ضعیفی به نمایش گذاشتند که کارشناسان اعتقاد داشتند این ضعف به دلیل عدم حضور کامیابی نیاست و حالا محرومیت او از بازی نفت اوضاع پرسپولیس را بدتر می کند. 

پرسپولیس قبل از دربی با 9 امتیاز اختلاف صدرنشین لیگ برتر بود اما پس از دربی حالا فاصله اش به 6 امتیاز رسیده و اصلا بعدی نیست در 2 بازی آینده که سخت هم هستند امتیاز از دست بدهد. امتیازهایی که اگر از دست بروند قهرمانی این تیم را به خطر می اندازد. 

در رای کمیته انضباطی اعلام شده که این رای قطعی است و راهی برای بخشش آن وجود ندارد پس پرسپولیس پس از بازی مقابل استقلال در بازی مقابل سپاهان و نفت تهران هم کمال کامیابی نیا در اختیار نخواهد داشت اتفاقی که برانکو را با بحران مواجه می کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوک به پرسپولیس محرومیت اضافه کمال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..