تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برد حیاتی دو قعرنشین لیگ دسته یک

هفته بیست‌وچهارم لیگ دسته اول فوتبال با پیروزی تیم‌های خیبر و فجرسپاسی پیگیری شد.

به گزارش تابناک ورشی، هفته بیست‌ودوم لیگ دسته اول فوتبال با برگزاری دو دیدار پیگیری شد. شاگردان داود حقدوست، نساجی را شکست دادند و شاگردان غلامحسین پیروانی نیز با شکست ایران‌جوان بوشهر، 20 امتیازی شدند و با یک پله صعود به رده شانزدهم جدول رسیدند.

همچنین قرار بود تیم‌های آلومینیوم و سپیدرود رشت در اراک و پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان در شهر جم بوشهر به مصاف هم بروند که این دو دیدار به خاطر شرایط جوی شهرهای میزبان لغو شد.

نتایج این دو دیدار به شرح زیر است:

خیبر خرم‌آباد 2 – نساجی قائمشهر یک

گل‌ها: احمد جعفری در دقیقه 30 و مهدی عبدی در دقیقه 35 برای خیبر و محمد عباس‌زاده در دقیقه 37 برای نساجی

فجرسپاسی شیراز 3 – ایران‌جوان بوشهر 2

گل‌ها: حامد حیدری در دقیقه 49، حسین شجاعی (بازیکن حریف به اشتباه) در دقیقه 82 و سهراب ادیب در دقیقه 90 برای فجر و سجاد فیض‌اللهی در دقیقه 8 و مهدی قائدی در دقیقه 1+90 برای ایران‌جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برد حیاتی دو قعرنشین لیگ دسته یک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..