تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام زمان نهایی ثبت‌نام قطعی پذیرفته‌شدگان در قرعه‌کشی عتبات نوروزی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»؛ سازمان حج و زیارت در رابطه با تغییر در زمان قطعی کردن ثبت نام در کاروانهای نوروزی عتبات عالیات اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

به اطلاع کلیه مشتاقان زیارت عتبات عالیات که در این دوره از پیش ثبت‌نامها شرکت کرده‌اند، می‌رساند: با توجه به استقبال فراوان زائران برای تشرف به عتبات در ایام نوروز، ثبت‌نام قطعی پذیرفته شدگان قرعه‌کشی برای اعزام در محدوده زمانی 24 اسفند 95 لغایت 31 اردیبهشت سال 96 به روز دوشنبه دوم اسفندماه موکول شده است.

بر اساس این اطلاعیه ثبت‌نام اولویتهای یک تا 10 رأس ساعتهای قبلی اعلام شده در اطلاعیه پیشین این سازمان که در ادامه آمده، از طریق سامانه www.atabat.haj.ir  در روز دوشنبه دوم اسفندماه انجام خواهد گرفت. ضمناً پذیرفته شدگان اولویت 11 ( ذخیره) نیز می‌توانند ساعت 10:30 روز شنبه مورخ هفتم اسفندماه با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به قطعی کردن ثبت نام خود در کاروانها اقدام کنند.

زمان ثبت نام قطعی در کاروانها برای هر یک از اولویتها :

- اولویتهای ( یک و دو ) از ساعت 9 صبح روز دوشنبه دوم اسفندماه 95

- اولویتهای (سه و چهار) از ساعت 10 صبح روز دوشنبه دوم اسفندماه 95

- اولویت ( پنج و 6 ) از ساعت 11 صبح روز دوشنبه دوم اسفندماه 95

- اولویت (هفت) از ساعت 13 ظهر روز دوشنبه دوم اسفندماه 95

- اولویت (هشت) از ساعت 14 روز دوشنبه دوم اسفندماه 95

- اولویت (9) از ساعت 15 روز دوشنبه دوم اسفندماه 95

- اولویت (10) از ساعت 16 روز دوشنبه دوم اسفندماه 95

-اولویت 11 ( ذخیره) از ساعت 10:30 روز شنبه هفتم اسفندماه 95

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام زمان نهایی ثبت‌نام قطعی پذیرفته‌شدگان در قرعه‌کشی عتبات نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..